Direktlänk till inlägg 6 september 2013

fredag+ridning

Av Charlotte - 6 september 2013 07:18

Fredag idag, vilket betyder att vi bara har tråkiga pass = engelska,religion(förhör)finska & modersmål -.- men efter skolan så ska jag till pappas och rida med min syster. Troligtvis tar hon Pelle & jag Lorina men vi får se... Annars senare ikväll så ska jag & A till byn och leva livet :) Jag vet int om det sker något speciellt under helgen. A kommer kanske till oss och sova men det är inte säkert ännu. Men hejdåå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte - 12 september 2013 17:20

Min nya blogg heter : Charlottez.bloggplatsen.se kolla in den om du vill fortsätta att läsa om min vardag    ...

Av Charlotte - 12 september 2013 15:09

Jag tror att jag tänker byta blogg eftersom jag inte är nöjd med namnet så byter isåfall till bycharlotte.blogg.se om det är ledigt ;) ...

Av Charlotte - 10 september 2013 06:59

Åhh herregud vad jag fryser just nu medans jag väntar på bussen. Försov mig idag... Men som tur bara 10 minuter. Ska ju idag till pappas och ha ridlektion så uppdateringen blir inte så bra eller isåfall bara från mobilen. Nu kommer bussen så hejdåå :...

Av Charlotte - 9 september 2013 21:01

Byter kanske bloggnamnet till Bycharlotte.bloggplatsen.se så om inte denna bloghnamn som jag har nu finns så sök då på det där andra :) ...

Av Charlotte - 9 september 2013 18:41

Bloggar nu snabbt medans jag tittar på Salatut Elämät. skoldagen var ganska chill idag, vi hade biologi(förhör)hälsokunskap, matte & gymnastik. Jag kan ju även tillägga att matte timmen var chill och jätte rolig, "ett gott skratt förlänger livet" hah...

Presentation


Hej! Jag är en tjej från finland som är 13 år och heter Charlotte. Mina intressen är vänner,ridning,shopping och mycket mer! Hoppas ni tyckte om bloggen och lämna helst en kommentar före ni går! :)









Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards