Alla inlägg den 1 september 2013

Av Charlotte - 1 september 2013 15:44

Herregud va bra statistik jag har haft    Blev jätte glad när jag klickade in och trodde att jag bara har haft ungefär 5 besökare nu eftersom jag har bloggat så dåligt - men det ska det bli en förändring på NU! Har inte gjort ännu heller något intressant idag men måste bara blogga om min bästa statistik, har även haft besöks rekord nu fast jag bara bloggat 1 gång per dag    Men på detta inlägg så ska jag också lägga till några bilder eftersom ni har nu bara fått ha bildlösa inlägg.. Sry    Men annars så har jag också blogglust nu så därför skriver jag bara ointressantta inlägg så om ni inte vill slösa er tid med att läsa detta så läs inte detta då      Imorgon är det ju skola som vanligt på måndagar... And I hate mondays     För vi har bara jätte tråkiga timmar = biologi,hälsokunskap,matte och gymnastik     Ska väll snart också börja städa mitt rum och så.. hehhe  Men annars igår så var det en jätte rolig natt, jag och P var ute och gå i byn typ halva natten,sjungde även karaoke och sen var vi ute igen och gå  Gick först och sova typ halv 4.. hehhe  Och sov då såklart halva dagen      

 

 

 

Kopiera inga bilder !






Av Charlotte - 1 september 2013 12:14

jag vet att jag inte har bloggat mycket under veckoslutet. Men när man är på semester så är det ju inte bloggen man ska tänka på 24/7 men kan lova bättre uppdatering nu i veckan. Men annars så vaknade jag för ungefär 1/2 timme sen. Har inte gjort mycket sen dess bara ätit och knapprat på telefonen. Men vi ska snart börja köra hemåt vilket tar ungefär 1 timme. Ska inte göra något speciellt idag,kanske till byn om jag får någon med mig. Men bloggar mera senare :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej från finland som är 13 år och heter Charlotte. Mina intressen är vänner,ridning,shopping och mycket mer! Hoppas ni tyckte om bloggen och lämna helst en kommentar före ni går! :)









Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards