Alla inlägg den 7 september 2013

Av Charlotte - 7 september 2013 18:58

Idag är det då lördag. Hann blogga igår ett snabbt inlägg på kvällen/natten. Kvällen var seriöst såhäääääär kuul       Har inte gjort något speciellt idag förutom att jag sov ju då halva dagen och sen var jag till villan och städa undan lite grejer. Hoppas denna kväll blir lika rolig som igår eller hoppas roligare   



Denna låt dunkkade vi påväg till Jstad    http://www.youtube.com/watch?v=WY8kxbaIDmg


Och denna jätte många gånger   http://www.youtube.com/watch?v=mlT-zW2wOrA


 




Av Charlotte - 7 september 2013 00:40

Herregud vilken rolig kväll :D först var jag och rida (jag tog Lorina och min syster tog Pelle) sen var jag,min storesyster och hennes killkompisar till Jstad och dunkka musik och köra runt i stan och sen på "fest" har helt enkelt varit en super kväll för mig hoppas den har varit lika bra åt er :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej från finland som är 13 år och heter Charlotte. Mina intressen är vänner,ridning,shopping och mycket mer! Hoppas ni tyckte om bloggen och lämna helst en kommentar före ni går! :)









Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards