Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Frågor.. :)

Av Charlotte - 8 september 2013 13:37

VEM
 
Vem önskar du var med nu? mina vänner
Vem fick du senast sms av? - Abcnöffis
Vem ska du träffa idag? - kanske någon vän
Vem ringde du senast? - Pappa
Vem saknar du? - De duu
VAD

Vad åt du senast? - godis

Vad har du på dig just nu? - pyjamas

Vad hör du just nu? -  Musik

Vad har du på fötterna? - inget

Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? -  "ja tänkt no meir mot kvälldi"

Vad ska man göra för att imponera på dig? -  va sig själv

Vad brukar du göra när du får tråkigt? - facebook

Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - jaa-a svår fråga

VAR Vart går din drömresa?- Australien!!

Var är din mobil? bredvid mig

Var har du köpt tröjan du har på dig? - Jim & Jill

Var handlar du mest? - H&M och seppälä

Var är din mamma just nu? - hemma

HAR

Har du några piercingar? Var? öronen och ovanföre läppen (vill ha i tungan)

Har du piercat dig själv någon gång? - öronen x3

Har du något stort ärr? - stort och stort, tillräckligt så att det stör..

Har du varit kär på riktigt? - kanske dee

Har du sagt jag älskar dig till någon?- ja

Har du allt du önskar dig? - nee

HUR

Hur är du i skolan? - beror på...

Hur svarar du i telefonen? - Hej

Hur ser folk dig tror du? -  bitch.. haha nä int vet jag, beror på om dom känner mig ellr int :D

Hur var du som person för två år sedan? - jag var nog ganska omogen hästnörd :D

Hur var du som person för ett år sedan? - lat och glad

ÄR

Är du nöjd med ditt utseende? - nej

Är du singel? - ja

Är du beroende av nikotin? - nee

Är du kort? -  joo :(

Är du åksjuk? - sällan..

Är du helsvensk? - nep

Är du allergisk mot något? - nää

Är du bra i skolan? - skulle inte säga det

SKULLE

Skulle du vilja vara känd? - Jepp

Skulle du vilja tatuera dig? - ja :D

Skulle du kunna pierca dig någonstans? - oja

Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? -

Skulle du vilja har ett förhållande nu? - nåja, beror på  med vem ^^



Denna låt nördade vi också i lördags http://www.youtube.com/watch?v=shhTzy7Jymo&list=FL5DFy9mDKIO-h3ep5BHUESw   



 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte - 12 september 2013 17:20

Min nya blogg heter : Charlottez.bloggplatsen.se kolla in den om du vill fortsätta att läsa om min vardag    ...

Av Charlotte - 12 september 2013 15:09

Jag tror att jag tänker byta blogg eftersom jag inte är nöjd med namnet så byter isåfall till bycharlotte.blogg.se om det är ledigt ;) ...

Av Charlotte - 10 september 2013 06:59

Åhh herregud vad jag fryser just nu medans jag väntar på bussen. Försov mig idag... Men som tur bara 10 minuter. Ska ju idag till pappas och ha ridlektion så uppdateringen blir inte så bra eller isåfall bara från mobilen. Nu kommer bussen så hejdåå :...

Av Charlotte - 9 september 2013 21:01

Byter kanske bloggnamnet till Bycharlotte.bloggplatsen.se så om inte denna bloghnamn som jag har nu finns så sök då på det där andra :) ...

Av Charlotte - 9 september 2013 18:41

Bloggar nu snabbt medans jag tittar på Salatut Elämät. skoldagen var ganska chill idag, vi hade biologi(förhör)hälsokunskap, matte & gymnastik. Jag kan ju även tillägga att matte timmen var chill och jätte rolig, "ett gott skratt förlänger livet" hah...

Presentation


Hej! Jag är en tjej från finland som är 13 år och heter Charlotte. Mina intressen är vänner,ridning,shopping och mycket mer! Hoppas ni tyckte om bloggen och lämna helst en kommentar före ni går! :)









Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards