Alla inlägg den 2 september 2013

Av Charlotte - 2 september 2013 19:50

Sry för att jag inte har bloggat idag.. men annars så kan jag ju berätta lite om min dag   Det började ju med att jag hade väckning på klockan 07:00 men steg upp först några minuter efteråt... Inget speciellt hände förutom att läraren plågade oss på gymnastiken.. Jag skrek åtminstone och sprng runt som en grillad kyckling eftersom det var så varmt..    Men efter skolan så gjorde jag biologi läxan och sen åkte jag till byn med A men det slutade med att jag,A,J,F och M var vi stranden.. Gick hem lite tidigare än dom andra eftersom jag har förhör i hälsokunskap imorgon och jag kan absolut ingenting. Men ska snart kanske ut och gå och "chilla". Jag ska försöka att uppdatera bloggen imorgon i bussen på morgonen om jag inte somnar i bussen...


  Minnen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej från finland som är 13 år och heter Charlotte. Mina intressen är vänner,ridning,shopping och mycket mer! Hoppas ni tyckte om bloggen och lämna helst en kommentar före ni går! :)









Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards