Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Flera frågor

Av Charlotte - 8 september 2013 15:36

1. Vad är ditt namn? Charlotte
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Erica eller Emma
3. Är du i ett förhållande nu? nejj
7. Har du haft ett seriöst förhållande? nä
8. Vem vet mest om dig? Alex & Anna
9. Vad gör du på fredagskvällar? Är oftast i byn
10. Bästa filmen du någonsin har sett? ööh, vet int riktit
13. En nackdel med dig? inte så värst bra tålamod
Snusar du? NÄ!
16. Saknar du någon just nu? Jepp
 17. Hur mår du idag? Jag mår bra
18. Hur många tabletter tar du dagligen? inget
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? vet inte
20. Bästa minnet från sommaren? Trock och mycket mer   
21. Senaste landet du besökte bortsett från Finland? Sverige
22. När var du där? förra året
23. Är du rasist? nejj!
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? helst halvutländska killar
27. Ser du fram emot någonting just nu? Nästa veckoslut och nästa sommarlov
28. Sköter du skolan? nåjaa
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Sommarlovet
40. Hur ofta gråter du? olika int så ofta
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? storasyster
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej
44. Vilken klass går du i nu? 7D
46. Har du varit otrogen någon gång? nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? tror int he
48. Är du stolt över dig själv? ne
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? vet ej
51. Har du lätt att få folk att skratta? tror de
53. Har du några talanger? nä x)
54. Vet du om någon är kär i dig? juu
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? ööh va ?
56. Vad står det i ditt senaste sms? "snart kanstzi har int tiid nue :/"
57. Hur lång är du? ca 160 cm
58. Hur mycket väger du? vet ej
59. Vilken storlek har du på kläderna? 36,S
60. Har du svarat ärligt? yesä
 
 
Vet inte om jag kommer blogga mera idag men ska snart (?) till byn med A    Hajjdåå
 
 
 

 
 
Fatma

Fatma

10 september 2013 23:03

Fin bild :)

http://fatmas.se

Charlotte

11 september 2013 07:56

Tack så mycket! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte - 12 september 2013 17:20

Min nya blogg heter : Charlottez.bloggplatsen.se kolla in den om du vill fortsätta att läsa om min vardag    ...

Av Charlotte - 12 september 2013 15:09

Jag tror att jag tänker byta blogg eftersom jag inte är nöjd med namnet så byter isåfall till bycharlotte.blogg.se om det är ledigt ;) ...

Av Charlotte - 10 september 2013 06:59

Åhh herregud vad jag fryser just nu medans jag väntar på bussen. Försov mig idag... Men som tur bara 10 minuter. Ska ju idag till pappas och ha ridlektion så uppdateringen blir inte så bra eller isåfall bara från mobilen. Nu kommer bussen så hejdåå :...

Av Charlotte - 9 september 2013 21:01

Byter kanske bloggnamnet till Bycharlotte.bloggplatsen.se så om inte denna bloghnamn som jag har nu finns så sök då på det där andra :) ...

Av Charlotte - 9 september 2013 18:41

Bloggar nu snabbt medans jag tittar på Salatut Elämät. skoldagen var ganska chill idag, vi hade biologi(förhör)hälsokunskap, matte & gymnastik. Jag kan ju även tillägga att matte timmen var chill och jätte rolig, "ett gott skratt förlänger livet" hah...

Presentation


Hej! Jag är en tjej från finland som är 13 år och heter Charlotte. Mina intressen är vänner,ridning,shopping och mycket mer! Hoppas ni tyckte om bloggen och lämna helst en kommentar före ni går! :)









Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards