Alla inlägg den 8 september 2013

Av Charlotte - 8 september 2013 19:06

Tänk er, det är bara 38 veckor kvar av skolan före det är sommarlov igen! Och om jag minns rätt så är det bara 168 dagar. Haha, det märks att jag har haft "lite" tråkigt   



Men tänk allt kul som kommer att ske på sommarlovet. Nu tänker jag rabbla upp allt roligt som hände detta sommarlov   



1. T rock , det var en jätte kul kväll/natt med A. Förutom att jag skulle cykla 5 ½ kilometer klockan 02:00    Men annars så var deet seriöst jätte kul. Jag och A pratade med killar,skrattade,gick runt i byn och hade helt enkelt jätte kul!


2. Alla fester.. åhh.. minnen    Jag måste väll endå inte nämna allt som hände där eller ?


3. Powerpark,var tyvärr där bara 2 eller 3 gånger i somras. Men kul var det åtminstone   


4. Alla kvällar som jag och A var i byn och levde livet..   


5. Alla nya trevliga personer som jag fick lära känna.. hehhe   


**************************************************
******


Hoppas att nästa sommarlov blir lika rolig eller hoppas att den blir roligare!



Av Charlotte - 8 september 2013 15:36

1. Vad är ditt namn? Charlotte
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Erica eller Emma
3. Är du i ett förhållande nu? nejj
7. Har du haft ett seriöst förhållande? nä
8. Vem vet mest om dig? Alex & Anna
9. Vad gör du på fredagskvällar? Är oftast i byn
10. Bästa filmen du någonsin har sett? ööh, vet int riktit
13. En nackdel med dig? inte så värst bra tålamod
Snusar du? NÄ!
16. Saknar du någon just nu? Jepp
 17. Hur mår du idag? Jag mår bra
18. Hur många tabletter tar du dagligen? inget
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? vet inte
20. Bästa minnet från sommaren? Trock och mycket mer   
21. Senaste landet du besökte bortsett från Finland? Sverige
22. När var du där? förra året
23. Är du rasist? nejj!
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? helst halvutländska killar
27. Ser du fram emot någonting just nu? Nästa veckoslut och nästa sommarlov
28. Sköter du skolan? nåjaa
33. Har du spelat/spelar du i ett band? nej
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Sommarlovet
40. Hur ofta gråter du? olika int så ofta
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? storasyster
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej
44. Vilken klass går du i nu? 7D
46. Har du varit otrogen någon gång? nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? tror int he
48. Är du stolt över dig själv? ne
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? vet ej
51. Har du lätt att få folk att skratta? tror de
53. Har du några talanger? nä x)
54. Vet du om någon är kär i dig? juu
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? ööh va ?
56. Vad står det i ditt senaste sms? "snart kanstzi har int tiid nue :/"
57. Hur lång är du? ca 160 cm
58. Hur mycket väger du? vet ej
59. Vilken storlek har du på kläderna? 36,S
60. Har du svarat ärligt? yesä
 
 
Vet inte om jag kommer blogga mera idag men ska snart (?) till byn med A    Hajjdåå
 
 
 

Av Charlotte - 8 september 2013 13:37

VEM
 
Vem önskar du var med nu? mina vänner
Vem fick du senast sms av? - Abcnöffis
Vem ska du träffa idag? - kanske någon vän
Vem ringde du senast? - Pappa
Vem saknar du? - De duu
VAD

Vad åt du senast? - godis

Vad har du på dig just nu? - pyjamas

Vad hör du just nu? -  Musik

Vad har du på fötterna? - inget

Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? -  "ja tänkt no meir mot kvälldi"

Vad ska man göra för att imponera på dig? -  va sig själv

Vad brukar du göra när du får tråkigt? - facebook

Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - jaa-a svår fråga

VAR Vart går din drömresa?- Australien!!

Var är din mobil? bredvid mig

Var har du köpt tröjan du har på dig? - Jim & Jill

Var handlar du mest? - H&M och seppälä

Var är din mamma just nu? - hemma

HAR

Har du några piercingar? Var? öronen och ovanföre läppen (vill ha i tungan)

Har du piercat dig själv någon gång? - öronen x3

Har du något stort ärr? - stort och stort, tillräckligt så att det stör..

Har du varit kär på riktigt? - kanske dee

Har du sagt jag älskar dig till någon?- ja

Har du allt du önskar dig? - nee

HUR

Hur är du i skolan? - beror på...

Hur svarar du i telefonen? - Hej

Hur ser folk dig tror du? -  bitch.. haha nä int vet jag, beror på om dom känner mig ellr int :D

Hur var du som person för två år sedan? - jag var nog ganska omogen hästnörd :D

Hur var du som person för ett år sedan? - lat och glad

ÄR

Är du nöjd med ditt utseende? - nej

Är du singel? - ja

Är du beroende av nikotin? - nee

Är du kort? -  joo :(

Är du åksjuk? - sällan..

Är du helsvensk? - nep

Är du allergisk mot något? - nää

Är du bra i skolan? - skulle inte säga det

SKULLE

Skulle du vilja vara känd? - Jepp

Skulle du vilja tatuera dig? - ja :D

Skulle du kunna pierca dig någonstans? - oja

Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? -

Skulle du vilja har ett förhållande nu? - nåja, beror på  med vem ^^



Denna låt nördade vi också i lördags http://www.youtube.com/watch?v=shhTzy7Jymo&list=FL5DFy9mDKIO-h3ep5BHUESw   



 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej från finland som är 13 år och heter Charlotte. Mina intressen är vänner,ridning,shopping och mycket mer! Hoppas ni tyckte om bloggen och lämna helst en kommentar före ni går! :)









Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards